Friday 11 December 2015

Filled Under:

Perghhh...TUAH SEORANG PENJUAL DONAT...!!! " Saya Tak Sangka Ramai Yang Nak Mempersuamikan Saya.." !!!


Muhammad Waliuddin yang ditemui di rumahnya di Flat Taman Maluri, Cheras, di Kuala Lumpur hanya memper0leh untung RM40 untuk 1,000 biji d0nat yang terjual...

Walhal dia sebenarya b0leh menjual dgn harga lebih daripada 10 sen untuk sebiji d0nat tersebut...

Anak muda yang memiliki dipl0ma dalam bidang penerbangan itu sepatutnya menyambung pengajiannya ke peringkat lebih tinggi pada September 2013...

Bagaimanapun, dia gagal mendapat pinjaman pendidikan menyebabkan impiannya menyambung pengajian hanya tinggal angan-angan...

Selain d0nat 10 sen dihasilkan semakin laris, kesan ‘viral’ menyebabkan dirinya juga laris selepas ada wanita mempelawanya berkahwin atau menjadi teman wanita...

Malah ada ibu bapa yang mahu menjadikannya sebagai menantu mereka...

“Saya terkejut kerana menerima permintaan untuk berkawan di laman s0sial sehingga mencapai had selepas kisah saya ‘viral’ di FB...

Ada yang menyuarakan hasrat untuk menjadi pasangan saya... Bagaimanapun, saya belum berfikir ke arah itu kerana perlu f0kus kepada perniagaan ini,” katanya yang ingin f0kus terhadap perniagaannya...

sumber : http://ceriitasekarang.blogspot.my/





0 comments:

Post a Comment